2013年11月21日 星期四

台灣之旅

honeymoon之後都無去過旅行啦,等左3年,終於有得去旅行兼慶祝結婚3週年啦..當然今次旅行要帶埋我個寶貝仔啦,湊住朗朗,所以只可以去近近地去台灣

朗朗超鐘意睇飛機,成日見到飛機喺天空飛過都興奮大叫飛機,今次近距離望飛機,佢真係超級開心..

指住飛機狂叫

上機前的朗朗,笑到.....

登機啦,出發去台灣

9 則留言:

  1. 朗朗知道有得去玩,笑到幾開心 :D

    回覆刪除
  2. 玩得開心D呀, 等你回來分享

    回覆刪除
  3. 朗朗笑得好開心呀﹗呢個trip一定好難忘﹗

    回覆刪除
  4. 朗朗FAMILY, 歡迎回歸!!! 要分享多D TAIWAN TRIP呀, 我都好想去~

    回覆刪除
  5. 朗朗媽終於返黎喇~~~好耐無見朗朗近照喇!!原來己經去左台灣一轉..

    回覆刪除
  6. 朗朗咁細個就對飛機咁有興趣, 遲d可以係個飛機迷!!
    上次我地一家去台灣時, 小b見到飛機完全無驚喜, 一上機仲要大昏迷~

    回覆刪除
  7. 哈哈,朗朗指住飛機狂叫,又令我唸起上次gathering個個BB圍住架車個情況,唔通BB都鐘意大型玩具^^”
    朗朗上機有冇乖乖呀?

    回覆刪除
  8. 你好呀!我都寫番BLOG啦!台灣真係好好去呀!方便又平宜!

    回覆刪除
  9. 終於搵番你啦!!!!!

    回覆刪除