2013年11月21日 星期四

報N班

朗朗一歲前,因為自己係ftm,所以覺得n班及playgroup番唔番無咩問題。不過隨住朗朗長大,覺得自己俾到佢教到佢既野都有限,同埋佢太活躍,坐唔定又唔守規矩,加上佢說話能力我覺得唔係咁好.同埋朗朗係2月B,如唔番N班,要3歲7個月先可以讀K班,我怕太遲,所以開始改變左自己個諗法,希望佢番n班及playgroup.

所以一歲後,我開始幫佢報學校,但原來好多我已太遲報,所以起初我只報自己心儀學校,後尾見學校寄回黎俾我的輪候number好多已經好後,什至有啲學校寄番封俾我話我只可做waiting list,interview機會都無..所以搞到我咩都報,慢慢報下報下,已經報了十幾間.

到9月,陸續收到interview 信,10月所有星期六都要interview.

首先10月的一個星期六,上下午各in一間。當時的朗朗說話能力只係麻麻,又坐唔定,playgroup又未開始上,所以好擔心.....

沒有留言:

張貼留言