2013年11月21日 星期四

interview實況(IV)

26/10/2013

雖然已收到offer,但依日有一間基督教學校interview,我地同樣幾鐘意,所以決定去interview.

今日一位家長去聽講座,另一家長陪小朋友入課室interview,我唔想有壓力,所以決定我去聽講坐,朗朗爸爸陪仔去interview.

一路聽interview,我一路更鐘意依間學校..不過朗朗爸爸話朗朗interview表現麻麻,6個小朋友及家長及2位老師在課室,小朋友隨意玩玩具,老師會不時走黎同小朋友玩及傾計.朗朗無咩出聲,但朗朗爸爸話朗朗都肯做下指令,同埋不斷遞玩具俾小朋友,同埋幫小朋友執玩具.

依間要12月先知結果,所以隨緣啦,收當然開心,唔收都唔緊要啦.

與此同時,收到第1間interview 學校的消息,係waiting list..我地11月及之後本身都有其他interview,不過我地決定只去下年1月interview 這間,因為都係我地心水之一..但有一個offer喺手,真係輕鬆了好多,未收到offer 的幾個星期,我真係好緊張,好大壓力.

3 則留言:

  1. 恭喜有offer!又係心儀的,個人会輕鬆好多!
    一仔仍未有offer呢,好彩明天有一間有得in咋。

    回覆刪除
  2. 有offer响手,真係會輕鬆好多

    回覆刪除
  3. 朗朗叻仔呀﹗咁快就有offer﹗

    回覆刪除